ADHD

Hemma i Norberg har vi ju två katter som är ganska unga och vilda, som aldrig sitter still när man försöker klappa dem. Alldeles nyss lyssnade dock jag och Mirre på Jonas Game och jag höll upp henne så att hon kunde se datorskärmen samtidigt som vi lyssnade. Hon satt prick stilla och jag såg hur hon njöt.

Och vem skulle inte förstå henne.
Jonas Game - Adhd
Jonas är ju ganska bra faktiskt.

Grymt att han kommer till Velvet och grymt att jag förtillfället sitter och gör research för text om denna lilla gangsterkillen.



PUSS&hej

ps. Semestern hemma än så länge mycket bra. Sov tills jag vaknade, gjorde massa grejer. Nyss drack jag kaffe.
ps2. Sambassadeur kommer också men dem ska Arvid skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0