Fritidssysselsättning en vardag i oktober

Dagens kodord:

Magvärk
Istanbul
Artikelförfattande



Ganska glammig dag måste jag säga. Dock behöver jag cashjobbstruktur.


Annars har jag
inte uppmärksammat så vidare värst mycket från omvärlden. Tre personer har fått gå pga Cornegie - När faller Mats Odell? Varför ville han promt anlita den där firman? Hade Odell privat vinstintresse? Var han bara blåögd? Många frågor hänger i luften, antar att dramat fortsätter i morgon.

Ulf Lundell i tusensidig biografi, många gillar tydligen Uffe. Jag har inte nån direkt bild förutom ja, att han verkar bufflig och gubbig.

Nutidstestet... Var lätt.

Daugava hänger fortfarande med, ihärdigt spelat i kassa laptophögtalare. Har ingen sladd att koppla upp mot bättre ljudanläggning. Lasse skrålar på. Jonas Game vinner mark. Lasse kanske inte bara sjunger om olycklig kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0