Jonathan Richman

Blä. Jag har hört 1:19 sek in på första låten och det låter country. Tror att detta får vila tills imorgon. (Eftersom kär vän till mig skall se Richman live ville jag också höra. Jag är så snokig av mig. Usch då, men djungeltrumman är ofta bästa sättet att fynda nya upplevelser på.) Men musik i natten blir det ingenting av, denna kulturnatt kommer enbart bestå av sista delen av Fogelströms Stockholmsserie. Snart blir det sextiotal, jaaa, revolution! Året är 1947. Kan starkt rekomendera dessa böcker - går typ lika lätt att läsa som vilken bok som helst. Kan tilläggas att jag lärt mig sjukt mycket om politisk historia och om Stockholm på ett så väldigt vackert sätt. Skönlitterär inlärning är alltid den bästa, det är min starka övertygelse.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0