Vem är du då?

fan. jag är verkligen på urkasst humör. Känner för att skriva saker i stil med;
"Där stod hon i sitt gyllene hår, med koll på alla våra finanser. Det kan vara världens tuffaste jobb."

Kanske ska jag göra det också. Breda på flosklerna.
Fått två extrema jobbhintar idag förresten. Vill jag ens ha jobb?
Jag imponeras av folk som har äkta jobb, verkligen. Sådana som går upp en bestämt tid varje vardag och morsar på arbetskamraterna, de samma varje dag, varje morgon. Jag gick upp 08:11 i morse och jag har ont i hela kroppen.

Jobba på äkta tidning som ansvarig. Dör inte kreativitet av ansvar? Denna fråga ämnar jag kunna svara på efter ett år som redaktör för LP.

Nepp. Nu ämnar jag breda floskler.
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0