And it breaks my heart.... (I hear in my mind all of this voices/music)

Alla har väl vaknat upp och kännt att livet verkligen suger. Och han frågar om det hänt något utöver vi inte fick komma in The Club efter att vi lämnat stället, att allting stängde 01, att min bästa Finska för oöverskådlig framtid bosatt sig i Helsinki. (Allt detta som synes helt opåverkbara saker.)

- Vad är det som är fel?
- Allt!!
- Vadå allt?
- Allt suger.
- Suger verkligen allt?
- Nej.... Du suger inte.

...

- Jag älskar dig ändå. Nu behöver du inte vara ledsen mer.


Men jag är förhelvete inte ledsen, jag är inte sur (även om det första jag sa i morse var; Jag är så djävla sur.) Nej, det är inte sur jag är. Jag är less på ekorrhjulet. Det spelar ett spel med mig just nu, pressar mig på gränsen; Säg nej, säg nej, tacka nej, sluta göra sig till. ... och det funkar tills det inte funkar igen. Det funkade till 11:57 i morse.

Nu, med höstlov mellan tiden, händelserna, livet, solen skiner, låttext som Samson came to my bed, told me that my hair was red, told me I was beautiful and came into my bed. And he told me that I'd done alright, and kissed me 'til the mornin' light, the mornin' light,and he kissed me 'til the mornin' light.

Nyss avslutat samtal med Helsinki. Nästa helg blir Knas på fredag, Boom goes the dynamite på lördag, livet går vidare, perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0