bloggen 4-ever

Jag hittade min blogg. Jag älskar den.
Det är sen natt som vanligt. Men ovanligt nog för bloggen så sitter jag på svartmansgatan 14, det är mer rofyllt än det varit på länge.
Det var som efter att jag och kellerth gjorde slut. det är som när jag kollade på filmer med Harry Potter eftersom jag inte kunde sova. Det är en stor varm trygghet, på något vis. Kellerth är borta för alltid, jag hörde att han fått en parasit i kinden. Undrar vad han har hört om mig?!
Svartman 14-346 är tända ljus och skönlitteratur. Hit flyttade jag efter att insparken var fixad, vi gjorde det. Vi gjorde layout för V-Dalas nationstidning, höstens första nummer har redan kommit ut. Färg-Colour.
Har typ inte hunnit laga lunch sedan juli men lugnet lägrar sig. Simma lugnt, hoppa grupptryck, ta höstpromenad.

En del får jobb, exjobb, praktik, nya kurser, mfs, utbytesstudier. Jag har fått Statistik A. Kanske har jag hittat hem. Våren är ett enda virrvarr av möjligheter, precis som resten av livet. Kan dock se mig själv i en stor soffa, någonstanns i en ljus lägenhet, men i framtiden, ja i framtiden menar jag då. Fram tills dess ska jag spana in livet.

Puss&god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0