Come in to my world, I've got to show you, come in to my world, I've got to know you!

Hallå, ni är jätteknäppa! Vilka är så besatta av min blogg att ni besökt den fastän jag inte uppdaterat sedan det vackra datumet den 17:e juni?
Förstår att detta känns väldigt pinsamt, egentligen är det pinsamt för min del också. Jag skulle bara bekräfta för mig själv att statistiken stod på 0 över sommaren men så gjorde den inte det.
Nåväl, det är kanske blogg.se som försöker smöra in sig hos sina användare genom att slumpmässigt gå in på alla sina registrerade bloggar.

Men om det mot all förmodan finns någon där ute som saknat mig så finns jag här igen. Jag utlovar en höst med smaskigare skvaller, djupare svackor och vassare låttips.

Och du, du lovar att ge dig till känna och kommentera lite då och då om hur vädret är just där du är.

ps. jag vill ha låttips också.


ses då.


ps. imorgon är det premiär för physique. Krazy Fiesta kommer, självklart kommer även jag att vara där, med KK glider man inte överallt. Fint, det kommer att bli ett fint år.

Kommentarer
Postat av: Anna N

Majadarling! Äntligen bloggar du igen. Jag har varit inne typ en gång i veckan sen du tog paus ;)

2007-09-30 @ 22:17:13
URL: http://www.anna.sugar-pie.com
Postat av: maja

wow! Vad glad jag blir. jag är inne på din blogg för jämnan också! KRAM

2007-10-01 @ 15:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0