Gult är fult

Låttips i natten:

Regina Spektor - Field Below


(Handlar lite om att vara vaken mitt i natten. Är en sådan natt då jag önskar att jag kom på en massa smarta tankar, du vet. En sådan natt då jag önskade att jag var en smula mystisk. Jag är dock bara den där som aldrig räcker till, bara släpper till, glider undan + blir förkyld. Men livet går vidare har jag hört.)


ps. Funderar på att köpa ny kappa på HM, snygg färg tänkte jag att den skulle ha. Det blir nog inte av, nej, fungerar ej ihop med nyårslöftet. Ja, det om att inte handla ett enda plagg under detta år 2007. Går så där. Ska summera i slutet av året. Får hålla tillgodo med färglös marinblå duffel så länge. Eller knallig klarröd. Men känns så där.

ps2. Ikväll var det musikquiz på kalmar. jag kan ju inget sådant men beställde varm choklad med cointrue och vodka. Det satt fint det, åtminstone något. Johan fick applåder + gratis öl. När ska det hända mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0