min bästa tid är nu

Måste säga att det känns avsevärt bättre att blogga på natten än på dagen.
Jag älskar natten. Det är sent, det är mörkt. Jag hör lite bilar. Tänder några ljus. Lyssnar på bra musik.
Vissa kanske kallar det varva ner. Jag kallar det extrabra kvalitetstid.

Har efter förra veckans intensiva lyssnande på "Begin to hope" nu laddat ner "Soviet Kitsh". Ja, du hörde rätt, mera Spektor till mig.
Nepp. Bra dag idag. Läste lite skolböcker. Gjorde lite finlir på anteckningar. Fattade en hel del grejer. Mådde dessutom bra hela dagen. Vi åt middag på ekocafét. Jag mådde inte illa av pencillinet som jag gjort hela tiden fram tills dess. Bra möte med tidningskonventet.
Och yes, nu sitter jag här, med massor med grejer att göra alternativt sova. Jag tror att jag ska sy på mitt senaste projekt.
Jag väntar på Johan dessutom. (Brukar iofs vara rätt omöjligt att göra.)

Men Puss Darling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0