THEY MADE A STATUE OUT OF US

THEY MADE A STATUE OUT OF US

Jag älskar hösten. Kanske just speciellt denna höst.
Har dock för mig att förra hösten. Första hösten i Uppsala var grym. ? Och som jag älskade min höst i Heidelberg. Längre bak i tiden älskade jag nog ingen höst. Höst var bara kris kras i relationslivet. Kassare betyg, hårdare vindar, högre smällar när huvudet slog i garderobsdörr, mer diskussioner som bara slutade helfel, fler krossade drömmar. Kunde samla krossade grejer i en skål och dra nitlotter ur den, återläggning på återläggning.

Men vi skippar det. Höst är bra, höst är nystart, höst är litegrann chokladmousse på för dyr restaurang, middagar med vänner, med familj, besök hos M&M, middag med Johan. Jag som är uppe i det blå, som missar middag, jag älskar middag. Frukost och lunch med för den delen. Livet är fyllt med lyx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0