Bloody music

Med en så kass kamera som jag ha går det inte riktigt att ge en trovärdig bild som skulle vara bättre än tusen ord men hur som helst. Du som känner igen Teri och Simones näsor i profil tror mig när jag säger att brudarna framför mig är Rubies och att Blood music var bra på att leverera! Att de kommer tillbaka som First Floor Power 10/5 gör faktiskt det hela ännu bättre. Nu tror jag att det kanske är dags att sluta skriva om denna konsert men som förhoppningsvis framgått var detta en bra klubb- och konserthelg i Uppsala, kanske den bästa på länge. Detta + generalgasken i torsdags och dåliga TIAC i fredags. (Men då spelade de åtminstone Det snurrar i min skalle i källaren med Dj konstig.)

På första bilden är det Sara Wilson på scen, på de tre resterande är det Carl-Jonas som är blood music.

image108
image109
image110
image111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0