Böcker

Oerhört underhållande inlägg om vad som går hem i manlig bokhylla!

Själv skulle jag kunna tänka mig mer tid för böcker, fullare bokhyllor. Det ska vara ett vardagsrum med tid och plats. Med tavlor och utan TV. Musik och fotöljer. Mina elva rader staplade på varandra är ömkliga. Men värre är där det står fem pocketböcker lutade mot varandra. Hur kommer det sig att inte alls älskar böcker? Själv funderar jag på vilken jag ska börja läsa nu. Eller fortsätta med kanske man ska säga.

Puss&hej

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Vad härligt att "ditt" ICA börjat ha fina produkter! Jag läste inlägget, jag gillar också böcker. Dock har jag skiftat läge nu; innan plöjde jag månha snabbt, nu läser jag en i taget långsamt, och det kan gå lång lång tid emellan dem. Men böckerna jag väl väljer att ta in, låter jag påverka mig desto mer nu!
Vad läser du nu?

2008-04-11 @ 14:38:12
URL: http://blissara.webblogg.se
Postat av: maja

Jag läser nog lite för många på en gång. Det är en blandning av Bodil Malmsten, Kafka, Carl Tham, Orhan Pamuk, Michail Bulgakov och egentligen vill jag börja på en ny nu, Gun-Britt Sundström! Alla känns som så bra böcker, men jag förstår verkligen din taktik. Läsa med omsorg är också fint!

2008-04-11 @ 18:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0