dåligt

Idag hände så hemska saker. Min dator dog och jag trodde allt var förlorat. Hemtentan, gamla bilderna, allt jag någonsin skrivit, alla brev, dikter, berättelser, arbeten, sammanfattningar, allt.

Mirakellikt fick jag bra telefonsamtal från gammal genial gymnasiekompis. Kom på bra idé att överföra vad som räddas kunde till externa hårddisken och sen installera Ubuntu. Nu är jag en av dom som aldrig kommer gå tillbaka till windows igen. Bara så ni vet. Att fippla med terminalen i linux är bättre.

Kommentarer
Postat av: sara

ja, visst är ubuntu grymt, är inne på halvåret nu snart. och inga hemska saker har hänt. förutom kanske att man inte kan ha igång xmms sammtidigt som man försöker lyssna på andra saker. men man får byta ljudprogram.

2008-04-29 @ 20:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0