En ledig lördag

Jag har inte sms:at Vapnet men en annan person har gjort det åt mig. Hallå vapnet, är du vaken? Om du ser det här, sms:a tillbaka till mig!

Nu försöker jag intala mig själv att genier arbetar bäst i kaos, jag har vräkt ner allt skräp från bokhyllorna, håller på att rensar ur garderober, ska ta fram allt som ligger bakom soffan och nu ska jag bara sätta mig ner, helt rofyllt, och läsa om kårobligatoriet. Jag ska läsa igenom och skriva minnesreflekterande tror jag. Kort och koncist. Sen ska jag ut, ska städa och sen sy tusen saker.

ps. Vapnet, skriv helst inte "Det passar aldrig, bögkärring" som jag råkade tro.
ps2. Ikväll spelar Blood music och Rubies på Velvet. Det kommer bli asbra tror jag. ("Det säger du alltid" fick jag nyligen höra. Se, jag är sjukt trofast!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0