En söndagskväll

Åh vad jag känner att jag älskar en lugn söndagskväll. Jag kan skrota runt på mitt rum, känna mig sjukt nöjd med veckan som gått, samla intryck, ladda inför imorgon. Jag kan städa, prata i telefon, äta digestivekex till middag, lyssna på bra musik och bara låta bra grejer hända. Tänka att man inte ska ta ut dåliga saker, som kanske aldrig ens kommer hända, i förväg. Tänka att vägen man går på leder nån vart, osv.

Dagen bestod av frukostklubb aka våfflor, nybakat bröd, mozzarella, avokado, massa kaffe, juice och smoothies. Sen brunch med layout-gänget. Nu ska vi göra en grym tidning! Kommer bland annat innehålla intervjuer med Vapnet, First Floor Power, Firefox AK, allt du behöver veta om kårobligatoriet och vad nationens styrelse gör. Det kommer bli sjukt bra! Hann dessutom gå på Uppsala kammarkörs konsert där både en god vän sjunger + min tyskalärare. Haha. Mozarts sparvmässa och kröningsmässa. Inte dåligt! Och nu är det alltså söndag kväll och det finns bara en ocean av tid framför mig. En annan bra grej är att mannen i mitt liv återvänder från NY imorgon. (Jag har önskat mig ganska många presenter. HAHA.) YES!

Puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0