Fredag kväll

En hel dag. Nu ska vi gå. Ta en öl. Käka en chevreburgare. Det är fredag kväll. Nu kan vi inte jobba mer. Jag har skrivit sjukt mycket hemtenta. Tre frågor ska besvaras och jag har skrivit på alla. Ska in om 9 dagar. Och så kollar jag. En komma fem i radavstånd. Det saknas så sjukt mycket. Det är inte ens hälften. Fan, livet är hårt ibland.

Bra grejer idag:
  • Kollat MFS-länder. Det finns många jag vill ha. Iran, tex.
  • Bestämt mig för att svara på den fjärde frågan som har fri formulering. Hur islam som religion skapar könsstereotypa roller.
  • Funnit kurser såsom Political antropology och Antropology in international conflicts. Jag vill! I höst blir det religionsantropologi och politiskt och ekonomisk antropologi. Bland annat. Känns sjukt bra!

Hej då. Nu börjar natten. Upplands. Marängschwich. Physiq - det sista. Känns som bra fredagkväll. Imorgon blir det mer plugg. Yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0