Kul liv

Upptäckte att jag i någonslags fascination för internet totalt sönderbrände mitt fullkorsnbulgur. Grattis maja, du får äta kidneybönor och vitkål. Tack. Bara för det ska jag kolla på ett avsnitt chuck samtidigt.

Dessutom borde mannen i mitt liv lämna Äpplet och komma hem snart. Fan, jag har till och med tvättat en ägodel till honom. Asmycket toffelvarning på mig. Om jag känner honom rätt vill han väl inte ens komma hem. Han har väl asroligt där ute. Tur för mig att jag också har kul, sönderbränd bulgur och mycket att göra har jag också. Så pass att jag missar Nationskörsfestivalen idag. Tar fram allting bakom soffan istället. Kul. Man hittar så många nya ägodelar. Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0