Sommar!


Fastän jag bestämt mig för att jag inte skulle propsade jag på att vapnets musik var somrig. Martin ändrade sig då till att hålla med mig. Så bitchigt.

Men håller ni inte med? Det är så sjukt somrigt att lyssna på när de sjunger att sommaren spränger och att något dåligt och nytt har hänt. Jag tänker på de milsvida gräsmattorna uppe på rackarberget, på Piris balkong när hon bodde här, fastän vi nog aldrig lyssnade på Vapnet då. De måste ju vara extremt somriga som ger detta genomslag i min hjärna. Jag vill bara studsa ut!

(Och om jag någonsin blir klar med artiklarna så kan jag studsa ut också. Dammit!)

Puss&kram



image104

(extremt somriga personer.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0