tisdag igen

Det känns som att det alltid är tisdag. men den här tisdagen är en speciell tisdag. Det har varit sjukt soligt, jag och några till satt nere vid bryggan med kaffe och bullar. Jag tror att jag fick färg på kinderna! Gav till och med kraft att gå till nationen och fixa med äskning inför nästa års budget. (Och jag lärde mig sjukt mycket om ekonomi. Vår ekonomichef är världens sötaste förövrigt!) Hemma är jag världens rastlösase så jag gick ut i solen igen. Till och med Börjeparken var fin. Hittade tre vackra klänningar på myrorna, även en scarf och ett helt nytt linne med spets. Nu känns dagen ganska bra efter längre promenad längs med ån, två middagar och allt möjligt.

Ni vet, det känns som att livet har stannat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0