Torsdag förmiddag

Dricker kaffe och får ingenting som handlar om beduiner gjort. Seminarie kl. 12:15. Har en stor förkärlek för bloggar som handlar om second hand. Nu har jag hittat en till. Man måste ju prioritera.

Blir mer sugen på att ha en klänning på mig. Än typ något annat. Men jag ska åka till Stockholm. Det blir också bra. Ska till och med på konsert. Kör i riddarhuset. Och teater imorgon. Tjuven på Uppsala stadsteater. Och muminutställning. Och äta bästa indiska maten i Uppsala. Och gå på second hand. Och det känns som semster.
Semester är när man kan göra precis det man vill.

Puss&hej.
Ha en underbar dag!

ps. nu ska jag skriva dit två rader på min inlämningsuppgift som jag skrev klart vid tvåtiden i natt. Ska byta om. Ska gå och skriva ut den på ekonomikum. Ska läsa mer i den braiga kursboken. Ska fixa veckans seminarie ganska galant också. Hoppas det går vägen, att jag typ inte snubblar innan jag når fram.

ps2. Kristina Axén-Ohlin avgår idag. För att hon inte orkar mer. Glöm inte att det inte bara är kvinnor som tappar orken. Det blir fel om man ser det som avgörande att hon var kvinna. Män vill också ha ett liv. Borde vilja i alla fall.

ps3. Jag ska ge bort en present idag. JA!

ps4. Jag kommer gå på minnesstunden idag och mina ögon kommer inte vara röda av klor. Fan, livet är så grymt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0