En vardagsdag

Livet går sin gilla gång och hur underbart är inte det?

Min utstakade plan innebär egentligen inte mer än att det finns massor med saker som jag vill göra. Till exempel packa impulssaker till min resa mot Jönköping och jag är så glad över att det funkar och att jag anländer 10.01 imorgon och mer semester med bästa vänner till mig, tack.

Jag tar det i hand och jag skriver recension på Bitterfittan tillsammans med Det går an, Martha Quest och Middlesex och Hennes mjukaste röst och allting är bara bäst. Jag tar det i hand och ringer två samtal till och allting är bara fixat.


ps. signa upp i kommentarsfältet om du vill läsa tidningen Tvärdrag som jag skriver i. Ger du mig din adress ger jag dig tre gratis nummer av Ung socialdemokratisk debatt, och har du flyt får du läsa min recension om varför fittan blir bitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0