Ditt hjärta är rött

Jag är lite sur för en sak. Jag skulle gå på SSU:s studiecirkel om hållbar utveckling. Och vad gör jag? Jag missar Andreas Malms föredrag, fastän jag vet att jag tycker att han är intressant. Och jag missar Al Gores film "En obekväm sanning" av någon annan anledning. Jag tror att det finns alldeles för många anledningar i mitt liv, det suger ju.
Hur som helst är nästa träff den 14 mars och det kommer funka, 16:30 på kansliet, jag är där. 14 mars är iofs också dagen för tyska grammatiktentan, men då är det nog bra att bryta av med lite hållbar utveckling.

Ikväll får det bli slutet på DDR-boken och lite Istanbul från Pamuks synvinkel. En bra grej idag var förövrigt att internationella kansliet informerade om utbytesstudier på KB. (Killen för mig hette Petter, han hade ansvaret för konstantinopel. Bosporen, here I come.)

Kommentarer
Postat av: elin

Bosporen? vart ligger det? var alldeles för länge sen det var geografilektioner... idag är det en så vacker vårdag, hoppas du också hoppar ut i solen och njuter för det ska jag!

2008-02-23 @ 12:00:47
URL: http://elinbjorklund.blogg.se
Postat av: maja

hej, ja tyvärr blev det mer garagestädning än sol för min del. Bosporen är floden som delar av Istanbul i en europeisk och en orientlisk del, iaf enligt pamuk!

2008-02-24 @ 01:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0