glückliche menschen haben ein schlechtes gedächtnis und reiche erinnerungen

Jag vill ha vår, bra böcker och en vindsvåning med balkong.

Tror förövrigt att få kan förstå hur skönt det är att sitta i sängen, inte behöva göra något alls, inte tänka, bara vara och se att klockan är 22:41. Kommer inte ihåg när jag gick och lade mig före tolv senast. Jag är glad för min egen skull. Efter skyst dag på KB med tentaplugg och litteraturseminarie, en kaffe med J och ost och vin inför konventet nästa helg är jag helt värd att göra ingenting inför tentan imorgon. Och det kommer bli grymt kul.

Bästa produkterna idag;
nagelförstärkare från apoteket
kaffe
sängar
trenchcoat
skönlitteratur
solsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0