Puss galning

Ibland vill man ju bara ha sol. Picknick, lediga dagar och skysta böcker. Jag längtar till sommaren, så ge mig ett jobb. Låt mig klara alla tentor, låt mig bli en bättre människa.
Imorgon ska jag gå till Ragdoll, äntligen torsdag, äntligen öppet på Ragdoll. Jag ska köpa något färgglatt och fint, kanske en klänning, kanske en väska. Jag ska också plugga och tvätta. Det hela ska avslutas med spexplanering tillsammans med delegationen till pol.mag.konventet. Jag ska spexa. Screw me.
Men först ragdoll. Nu har jag snart haft nyårslöfte om ingen shopping förutom secondhand/vintage/fairtrade/ekologisk/egen kollektion i 1,5 år. Och det om något är ju grymt, javisst. Borde också skruva lite mer på datorn, vill ha bättre ljud.

Hejsvejs.

ps. bara för att jag har haft det där nyårslöftet så betyder det inte att jag har hållt det. Man ska inte straffa sig själv, men ändock. Bra grejer får man alltid köpa. Överkonsumtion är alltid dåligt. Skor är en akilleshäl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0