Söndag kväll

en konstig natt och seg morgon senare. Jag kollade på Kungamordet och roades/irriterades av hur de anpassat Hanne-Vibeke Holst bok till Sverige. Kändes en smula krystat. Håller fast vid att böckerna är mycket bättre. Är måhända tredje boken släppt? Nej, verkar inte så. Danskar är ändå underhållande.
Funderar förövrigt på att läsa "Fienden inom oss" av Guillou samtidigt som jag känner något obehagligt emot den mannen.

Vi käkade på Marcos, kan inte placera om restaurangen är fransk eller italiensk, lutar åt frankrike. Vi skulle så klart ha tagit Sir William men helt plötsligt har de börjat ha söndagsstängd. Dålig stil! Kan inte heller rekomendera Panini, kanske mest för att jag hittade kyckling i min mat. Annars var det fin bruschetta. Jag fick för övrigt två.
Fin dag idag, och nu fortsätter den. Fram för fler lediga söndagar!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0