Thursday night / Friday morning feat J

Imorgon kommer bli helcrazy dagen.
Idag var helknasig dag med sista tentan för pol.mag. obligatoriska terminer. TÄNK va, om jag fixade föken. Håll tummarna, jag vill att alla ska vara snälla och hålla tummarna. Jag har lixom läst juridik och tänk om jag har klarat det! Kom igen, låt världen vara snäll mot mig. Jag har ändå gjort ett bra jobb, jag har varit en normal människa som varken har haft ångest eller klamrat mig fast vid orealistiska mål. Jag vill bara vara ok!

Och imorgon då.
Då är det semester. Jag ska til stockholm. Jag ska till expen och bli intervjuad av Axel (tror jag), nån kanske kommer att få läsa mina tankar om framtiden i ett magasin om nått tag. Jag ska själv intervjua Ayhan Aydin kl 14. Det ska bli riktigt roligt. Men mest av allt ska jag möta min syrra. Blod är tjockare än allt. Lovar!

Puss och kram. Nu ska jag snart blogga om musik, tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0