Hur gör man då då?

Lyssnade på hallåp3 idag, radio är min vän. Cissi & Nor var dagens gäster. Jag visste inget om dem, men ett spår väcktes - tänk att va rolig, tänk att vara som de och kunna kombinera humor med feminism och engagemang. Tror jag är sjukt viktigt. Och hur skulle man göra det på blogg? Idag, hur som helst, var jag först arg på SSU, sedan stolt. När fick Sverige allmän rösträtt? Rätt svar vinner! Mötte förövrigt rysk läkare i hemtjänsten idag. Abdula är  egentligen lungkirurg, men inte hos oss. Äntligen mer action i vardagen för mig!

Kommentarer
Postat av: Malin

Din blogg lever! Och jag i internetvärlden! Hemma är bra. Jag ringer dig pronto.

2008-07-03 @ 23:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0