The valley to the stars

Ibland sover man dåligt och vaknar tidigt bara för att man har för mycket att göra, men kan ändå inte låta bli att googla loesje.

Frukost till mig själv med tända ljus och två timmar bara lugn och ro. Försöker stålsätta mig att jag ska klara två seminarier idag, ett om nomadfolk i afrika (- hur förflyttar de sig egentligen, räcker det att säga att de tar bussen?) och ett om Birgit Vanderbekes bok Das Muschelessen. (En middag på fyra timmar, det räcker för att att patriarkatet ska falla och fasaden packeteras ihop. Jag är förskräckligt ledsen att jag inte hunnit ge den här boken den tid den förtjänar.)

ps. jag fick så sjukt bra skivor och presenter när jag fyllde år. Lykke Li, El perro del mar, Beirut och Sahara Hotnights.

Kommentarer
Postat av: sara

jäkligt snygg bakgrund, vi hade den som tavla när vi bodde på östra ågatan, den var också skit snygg!!

2008-03-13 @ 11:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0