tisdag kväll

Jag skriver hemtenta, mailar in grejer alldeles för sent och vägrar lära mig perfekt fingersättning. Det är något speciellt med mig och mina pekfingrar. Vi har utvecklat förbund där de skriver i takt med att jag tänker. Ska de andra vara med blir det bara snubbel.
Hemtenta. Nu ska jag skriva om paradoxal känsloestetik. I helgen blir det olika fester, bland annat för att fira att denna hemtenta då är över, men även någon slags inflyttningsfest när en mycket fin vän flyttar in i min korridor. Sådan himla lyx att ha sina vänner i samma hus! wow, och snart är det bostadsteckning och då kommer det fler. YES!

Ska hur som helst fortsätta skriva högtravande rader till musik av Shubert Lieder, en fin julklapp från julen 2006. Klassisk musik är the shit. Har även plockat fram min gamla balklänning, ätit en god middag och laddat ner tre nya avsnitt av Chuck. Kunde inte vara en mycket bättre tisdagskväll, nej tack!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0