Bryt upp, bryt upp, den nya dagen gryr. Oändligt är vårt stora äventyr!

"Some fresh air would do you good"

Fick jag höra i köket. Genuint. Det kändes som en otroligt trevlig sak att säga. Just nu spyr jag på det mesta. Jobbiga saker, huvud som snurrar. Maj är alltid omtumlande. Avsked, uppbrott, avslut.

Jag sätter på musik nu. Stänger av hjärnan och börjar bygga upp min PM. Ja. Just nu.
Sen går jag på högtidskonvent med nationstidningarna och avslutar på bryggan.
Fortsätter att bygga på min hypotes.
Upp med blicken, det går lättare då. Sådana saker.
Sen kan man nog komma hem på natten, då kan man nog vara produktiv.
Eller så blir det sena timmar i soffan, tända ljus, och diskussioner om vad man ska tro på?

Be brave, child.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0