Helg nu.

Min tyska litteraturkurs är sjukt bra. Jag tar den på B-nivå också. Det är ju som att ha en bokcirkel. Och böckerna väljs ut med sådan omtanke. För att fånga vårt intresse, spänning, allmänbildning och förståelse, för att vara underlag till diskussion. Säg ja, studielektor, vad du nu heter, säg ja. Fastän jag inte förstår mig på grammatiken och fastän jag snubblar på orden.

Nu tar jag helg. Jag ska fira födelsedag, gå på bal. Läsa ut Simon och ekarna. Sy grejer. Skriva frågesvar, recensioner, förbereda intervjuer, bara vara. Det är snart sommar.

Kommentarer
Postat av: Elin

hm, apropå smoothie, mixar du havregrynen med bananen? funderar på att prova det imorgon :)

2008-05-18 @ 23:40:59
URL: http://elinbjorklund.blogg.se
Postat av: Maja

Jag mixar allt på en gång, oftast frusna hallon, citronkoncentrat, naturell yougurt, havregryn och lite vatten. Annars kan man ju byta ut hallon mot annat men jag kör gärna med någon syra!

2008-05-19 @ 15:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0