The quiz

Borde tänka en hel del på politiskt klimat, ungdomsförbund, broilers och sådant. Gör jag också.
Borde läsa texter i mitt kompendium, låna en bok, sitta på Carolina och skriva ner tankar. Kommer jag göra också.
Borde sammanfatta Kafka, göra en ritning över familjen Samsas lägenhet och ha skrivit bättre dikter. Kan väl hända.
Borde skriva ut studieintyg.
Och allt detta kommer gå så bra.

...

Tycker om grejen: "Hej, du ha kommit till XXX telefonsvar, säg något trevligt efter tonen"
Innovativt. Klart man vill vaa trevlig. Allt annat vore ju världsfrånvänt efter en sådan ingång.

...

Och jag vill ha mer musik av Annika Norlin. Idag ha jag lyssnat på allt som går att hitta, Saferide och säkert!, men vad ska jag ta mig till sen? Vill ha skivan som Nina Persson ska släppa med a Camp. Den som ska vaa influerad av sextiotalspop och ja den ska komma i slutet av sommaren och då ska jag verkligen lyssna på den jättemycket.

Hej då, nu ska jag göra vad jag bör.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tävling! Tävling! Tävling!

kika in hos apapaya.blogg.se
(Inte så många deltagare än, STOR chans att vinna)

2008-05-21 @ 13:51:44
Postat av: Anonym

Annika norlin är bäst!

2008-05-21 @ 13:56:11
URL: http://saraps.blogg.se
Postat av: maja

apa - tävling?!

Sara - ja det ä hon verkligen, så pass bäst att jag vill hänga på hennes favoitcafé i stockholm och smyga förbi hennes bästa second hand butik, den där hon köper scenkläder ibland. Det vore kul.

2008-05-21 @ 17:45:21
URL: http://majanordstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0