fjärde november

Och en helt vanlig hemmaförmiddag med massor med the, bara för att jag hittade en enda liten påse med yogitea i en låda i min bokhylla och jag bestämmer mig genast för att köpa fler och mer och ja, ja, jag vill ha.

Känner mig friskare och låter allt gå i slow motion.

Tanke: Tänk om man bara skulle krackelera och sluta ha roligt och någon säger - "Välkommen till verkligheten." Men livet är ju mysigt, jag kan omöjligt förstå hur det skulle sluta vara det? Men, ja, tänkt om det skulle krackelera, och bara blir grått. Tänk om. Så skulle det gå om jag inte lämnar in min hemtentamen imorgon.

Kommentarer
Postat av: Karin

Öh! Tänk om det inte alls behöver bli och vara grått, om det inte är vad allting strävar efter! Jag upptäcker att det kan vara fint och bra fast man är väldans förkyld och inte gör allt precis som man ska. Fast jag ska göra det som jag ska, för jag VILL och jag KAN! Jag hejar på dig!

2008-11-04 @ 14:39:58
URL: http://attvarak.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0