Lev hårt - dö ung (eller ät chips i soffan)

Det är söndag och jag har plockat ner en kartong från absolut översta hyllan och suttit och tittat på alla brända skivor jag äger. Ändå något speciellt är det för där är allt jag fått, specielt tjuvkopierat och så och ja det är fint. Nu ska jag lyssna på isola, moneybrother och anttilla och känna mig bra + skriva hemtenta, Nästa steg, som jag är tveksam till om jag kommer att ta, är att lyssna på suspekta blandskivor.

Och svårt är det att koncentrera sig när hela tangentbordet är fullt av glitter och hela gårdagskvällen full med fejkdivor.
Och än svårare för jag sitter så skönt bakåtlutad mot bästa kuddarna och dricker kaffe och sms:ar Paris.
Hellre det än döden.

Men än en gång - om man kunde dö av koncentrationssvårigheter vore jag död men rockdöden är jag alldeles för lam för.

Är svaret struktur, kom igen, ge mig lite överförmynderi och överstatlighet.

Och just det. Det snöar i Uppsala, genom fönstret ser jag snö på domkyrkan och minusgrader gör att man håller huvudet kallt.


Puss / Ha en underbar söndag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0