dagens uppdatering

Det är så mycket som händer i alla liv.
Och jag kan vara en sån sopa.
Men då klappar jag mig på axeln och säger, det är okej. Gör helst inte om det bara.
Helst inte en sopa i dina ögon, men absolut inte i mina.

Annars lever jag glada dagar med för hög telefonräkning, pluggdagar och just nu en helg hemma hos mina föräldrar. Vi skriver högskoleprov och äter falafel. Snart iaf.

Jag ligger under mitt duntäcke och lyssnar på skivor och försöker förstå världen/mig själv/alla andra. Tar en paus då och då. Ansträngande ju.

Och allting bara rullar på. Vet ej hur jag ska hantera det. Men med ylle som material, sammetssneakers, hörlurar och fotöljer att plugga i funkar det.
Och just det. Det är lördagskväll. Inga fester, inget glam. Och så sjukt bra! Jag har köpt en ny bok av Bodil Malmsten istället.

Puss&hej, trevlig helg.

ps. I love hösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0