Söndag-måndag sång

En skrivbordsdag är kanske den bästa dagen hemma för då ligger det en liten hund på min fötter och kanske en katt på datorskärmen.

Jag läste ut "Hör hur ditt hjärta bultar i mig" av Bodil Malmsten i morse och sen gick jag ner och läste DN präm till pärm och åt sjukt mycket frukost med en liten hund som hade sin haka på mitt ben. Klappade de för tjocka, tydligen, katterna. Sen ställde jag tillbaka klockan en timme och sjukt bra start på dagen måste jag säga.

Mail, promenader och telefonsamtal och min familj, den bästa. Snart ska jag åka tillbaka till Uppsala men först potatisgratäng och äppelkaka.

Puss.

pa. Sen, om en månad, åker jag till Beirut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0