Det är som om du inte fanns


Jag har en förkärlek till låtar som handlar om brev. Det är väl nostalgin antar jag, det är att sjunka ner i gamla minnen, och tänka på det där som man aldrig sa men ville säga. Och det finns massor. Dels massor låtar om brev, dels saker man ville säga men aldrig sa. Om du förstår.

Det här är live och jag vet inte om jag var där. Men kanske. Thåström är genial. Tycker bara om musik som faller under den kategorin, den geniala. Och så mycket mer, den här låten är så mycket mer. Sköt om dig, skulle man kunna säga om brevet man aldrig skickade. Eftersom vi aldrig pratar, eftersom vi aldrig ses.

Och sen vill man bara gråta för att det är så djävla vackert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0