Man har inte varit i alla städer idag

- Försöker lyssna på Jonathan Johansson.
- Såg Monas sommartal idag eftersom jag lurade med mormor dit. Hon ville köpa klänningar. Jag ville dricka te och lyssna på tal.
- Packar-städar-tänker på alldeles för hög nivå.
- Laddar ner VLC så att jag ska kunna börja se säsong 5 av Greys Anatomy, sorgligt nog inte längre måndagskvällar hos Susanna.
- Var på teater, Jag är din flickvän nu. Finlandsvensk baserat på Liv Strömqvist, Nina Hemingsson och Kristina Lugn. Så genial, rolig och sjuktligt bra. Andrea sprang ut i regnet för utomhusbio vid Slussen medan jag och Jenny tog en öl och brownie för att spana in Jonas Hassan Khemiri som spelade låtar från sin dator eller så. Himla snygg kille alltså. I baren hängde också Maria Sveland och hela kvällen hade vi ändå bara pratat om hur man nu ska kunna ha det med öppna relationer som tema. Trevligt.
- Nu lyckades min dator starta igång En hand i himlen. Tack.

Nej men visst. Det är en dag imorgon också.
Puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0