Söndag kväll

 

 

 

Ärligt talat. Vart finns det lite aktion denna natt? Kan meddela att klockan är 20:53 och att denna dag har spenderats på Marketas smått deprimerande kontor. Det finns te här. Det finns ett skrivbord även till mig. Det är nära till matsalen. Man kan plugga. Vi försöker verkligen. Jag läser om public opinions och hur de representeras eller icke representeras i media, vad som är medias ansvar, hur politiker och journalister missbrukar sin makt, väldigt intressant. Saknar lite glöd. Denna kurs har blivit helt upp och ner de senaste veckorna, den är nämligen alltid inställd. Därför konstigt att läsa allt, skriva alla inlämningsuppgifter men aldrig få träffa klassen.

Men ja, jag önskar mig lite aktion ikväll. Men nej! Imorgon kväll då? Imorgon kommer M Modin hit och Gurkan med för den delen! Sen kommer min familj och det kommer bli jul och vi ska spendera lång tid i Cihangir och bara bo och bara vara. Juletider alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0