I wanna be with you tonight

åh, summercat. Åh, vad som helst.
Är det ändå inte lite fantastiskt att sitta i sin soffa tillsammans med jättemycket ren tvätt som jag vikt alldeles själv. Jag lyssnar vagt på billie the vision and the dancer efter hemkomst från deras fab konsert på Nalen. Åh. jag tyckte om Nalen. Jag tyckte om allt ikväll. Pizza och tacky rosévin framför lokalnyheterna. Vad som helst kan vara livet. Whatever. Denna ständiga plattfvdiskussion. Skriver inga konkreta rader här nej.


Skulle nästan kunna säga att jag tycker om allt och alla. Mest denna antydan till beslutsamhet kanske, hos mig själv då. Imorgon ska jag hänga på biblioteket, och hoppas på stillhet och ännu mer beslutsamhet. Vad sägs om att skriva asmycket. Vad sägs om att sluta skriva det här och istället konkretisera, gå rakt ut i verkligheten.


Jag tänker på Barbro BANG Alving en stund innan jag somnar,

Puss&godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0