så packa din väska och kom hem till din man om du vill bli älskad igen

Att sova djupt under duntäcken må vara underskattat.

Och all denna medelåldershets. Det är en fas jag går igenom. Ickeexisterande äktenskapstycke i Maken och Jack med Ulf Lundell tillsammans med all musik Ulf Lundell någonsin gjort. Jag är tacksam till spotify i brist på överförande kraft mellan dator och ipod. Medelåldern - det är en fas jag går igenom. Hemma i soffan. Somna tidigt. Te, och så vidare. Men ingen nojja. Väldigt nöjd!

Vid sidan processas livet, så att säga. Handledning, teoretiska ramar, emperi, måste ha en monografi, fokus positiv, alla böcker jag vill läsa, online checkin och Paris!

Och skriva. Producera inspiration genom hårt arbete och hämta sina bokstävers själ från den där bänken i schaktet.


Ett land vars ungdom inte gör uppror, är ett land som det är synd om.
Dagar utan slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0