overdosing with you - I can't fall asleep, that's why I'm here whit you tonight, can you lend me a dvd-box

Jag vill överdosera med dig. Att det finns en duett med Annika Norlin och Billie the vision and the dancers gör mig lika glad varje gång jag lyssnar på den. Och den 27 februari spelar Billie the vision på nalen och jag, lyckliga jag, har redan biljetter.


Men först, städa och grejer du vet. Komma i ordning och slänga papper. U-town kallar. Kunskapens stad. Imorgon öppnar biblioteken efter julhelgen. De har haft stängt sedan den 17 december, nära nog skandal skulle jag säga. Skönt att allt är i sin ordning igen.

Och på pappret som hör till medicinen står: Stessa inte.
Så jag ägnade min gårdagskväll och min dag åt att tänka på böcker, skriva på datorn och radera lagom många sms, så där när det tränger på.

Befriande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0