Broadcast yourself alternativt brinn upp, brinn upp fort

Hobby:
Att varje månad gå tillbaka i bloggen och läsa vad som hände för exakt ett, två och tre år sedan. Notering: Jag kollade på mycket mer skräptv förr, och läste mindre böcker. Hackade mer lök och gick på cinemag. Annars var det hela den här biten med oskuldfullhet etc.

Men jag fick också det här fina tipset av mig själv. För en lång, lång tid - Håkan Hellström

En stilla undran:
Varför måste vi såra varandra? Någonting säger mig att du blir borta för en lång lång lång lång lång lång tid. Jakttrofé alltså.
Du säger att du vart igenom det här förut, du kommer fortsätta, det finns inte mycket mer att säga nu.


Nähä.

Någondag är jag din jakttrofé som du rår över. Någondag kanske jag kör över dig här utanför.
Varför måste vi döda varandra?
Något säger mig att du blir borta för en lång, lång tid.
Kommer inte älska dig, för resten av livet.
Vill inte leva med tungan hängande utanför, och tycka synd om mig själv.
Jag kommer inte höra av mig igen. Och jag kommer inte ta skulden.
Så säg det, och säg det fort, det finns bara ett sätt att brinna upp.


Jaha.
I Turkiet är youtube censurerat. Då blir det ingen Håkan. Får ladda ipoden och sen flyga.
Innan dess, lyssna på den här låten femton gånger i sträck under en liten tid denna kväll va, och sen då, va, va, va.

Puss&hej


ps. det här med att flytta. Man måste ju packa då. Bra grej: Man får rensa bland alla prylar. Jobbig grej: På sätt och vis ligger mitt liv i de där banankartongerna och när jag kommer hem igen kanske vi har glidit isär. Alla böcker liksom, ska vi glida isär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0