Och aj

Internet funkar igen.
jag vill bara säga hur tacksam jag är till mitt liv och leverne. stillsamhet roar mig extremt imorgonbitti, I asssure you. Och om du bryr dig, snälla säg vettiga eller åtminstone ärliga saker, rakt i mitt ansikte, så att säga.

Som gengäld; jag kan citera tusen vettiga låttextwer eller åtminstone Bang om Bang om att bli inte kär, försök inte ens i vem som helst för i slutända är det endå bara en person som ska få din kärlek, skaffa vänner istället. vackert och klarsynt.

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra blogg! Passa på att kolla in Borås största blogg arntyochmirry.se!

kommentera gärna och adda på bloglovin! :)

har addat dig nu :)

2009-03-07 @ 13:12:14
URL: http://arntyochmirry.se
Postat av: Sandra

Bra blogg! Passa på att kolla in Borås största blogg arntyochmirry.se!

kommentera gärna och adda på bloglovin! :)

har addat dig nu :)

2009-03-07 @ 13:15:36
URL: http://arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0