TEGAN AND SARA


Om jag bodde i Stockholm, eller Uppsala för den delen, så skulle jag faktiskt gå på Tegan&Sara när de kommer till Debaser Medis den 23/11.
Jag lyssnade väldigt mycket hösten 2005. När jag lyssnar är det alltid på samma band, samma låtar. Kommer inte att glömma att jag och min vän då missade dem på Hultsfred, gick åt ett annat håll, gick på Sahara Hotnight eller vad som helst.
Och nu är det fyra år senare. Jag är en annan. De har säkert också förändrats.



Where does the good go
ELLER
Where do you go when I'm sad and broken down

 

So jealuos
ELLER
I get so jealous I can't even walk

 

 

You wouldn't like me
ELLER
There's a war inside of me causing heartbreak


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0