Ballekayo

Min spanska roommate har sin ipod i badrummet vilket gör att när man ska duscha så är det antingen spansk rock, the Killers eller Amy McDonald som gäller.



Detta är alltså låten jag lyssnar på varje dag, varje dusch medan jag, som idag, funderar hur jag snabbast, smidigast och bäst ska lära mig turkiska för att inte frustrationen ska bli för stor. Måste ju kunna prata med de här personerna med mörka ögon och lockigt hår. Måste faktiskt det.


 

ps. Så slutsatsen blir då att jag går ut och slänger mig på en filt med mina turkiska böcker och lapar sol.


Kommentarer
Postat av: Karin

Hur kommer det sig att söndagens bloggtema blev musik i duschen och var är hårinlägget, om du inte skriver det skriver jag det själv efter att jag skrivit inlägget om den vita springaren som snart måste komma så vi kan rida bort i skymningen...

kram!

2009-10-11 @ 18:15:40
URL: http://attvarak.blogspot.com
Postat av: maja

haha hår-bloggen kommer kanske behöva lite betänketid men skriv först du så kan vi ju ha lite blogg-battle på temat. När jag tänker efter vore det bästa möjliga scenario. Är du på eller? Du får börja, så hakar jag på, så kan vi ha olika exempel och vinklar och teorier? Vore asskoj!

2009-10-11 @ 20:07:36
URL: http://majanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0