Dagens sammanfattning

Saker som gör mig glad idag:

- Prata med världens mest unika och bästa Maja Modin på hennes födelsedag.
- När min syster publicerar ett inlägg om kärlek och relationer, och säger att det är lite till mig. Läs här.
- Rakt upp och ned få förtroende bland vitt kakel på toalett, bottenplan, i paus under basic turkish, om igår kväll, om sånt som är svårt. Om sviniga män, sviniga liv, etc.
- Äta alldeles för lång lunch och avsluta med att luta sig tillbaks i soffan och prata om allt som hela tiden händer. Och avsluta med bubbel-bubbel-bubbel - see u tomorrow.
- Att man kan gå in här och läsa Josefin igen! Vet inte hur många gånger jag klickat mig in på den gamla, här.
- Hänga med bergsklättrarkillarna.
- När Karin säger att något jag skrivit betytt något för någon som berättat det för henne. Tycker jag är stencoolt.
- Att det sker ett upprop mot Berlusconi i detta nu - mots främst hans kvinnosyn, men faller en faller alla.
- Äta mat, prata om förlovningar, chokladmuffins, turkiska verb, utrikespolitik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0