Låta hjärtan bedra och bedragas

Det är hjärta, själ och styrka i allt vi gör.
Stort.
Och en styrka.
Och gör allt vi gör väldigt vackert
Ger dig en rakare rygg
I allt du gör
Du vet

Jag har inget hjärta, säger jag till dig
Men det är inte sant
Det bara orkar inte finnas där
Det vill för mycket

Okej
Det är förbannat mycket hjärta, själ och styrka i allt vi gör
På ett bra sätt, för hur skulle det vara bättre annorlunda

Och det är så det är för det är så jag säger det.


(Även om man ibland bara vill sitta på en stol och kolla på Greys Anatomy en hel dag, låta allt annat väcka gamla och nya minnen. Men så blir det inte. För om 30 minuter har jag lektion, min Genderklass, och det blir fint. Djävligt mycket styrka. Även om jag missar dugliga grejer hemma så är det dugliga grejer här. Och dugligt även om man sitter upp och ned på en stol en halv dag. Puss.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0