kakor och te

Istanbul mörknar utanför.
Markus Krunegård - Dålig på vardag (genial låt.)
Planerar att skriva rent anteckningar och fokusera på essä-artikel-reportage den här kvällen.
Min fot gör fortfarande mycket ont.
Är kass.
Insåg när jag linkade fram i metro att jag faktiskt inte ens kan åka och campa i helgen.
God dammit.


Ägnade dagen åt att hämta ut mitt permanenta uppehållstillstånd.
Åka mellan Tuzla-Taksim-Aksaray-Fatih-Eminönü-Kadigköy-Tuzla.
Och läsa Det andra könet.
Snart klar med historiekapitlet.
Kommit till 1800-talet. Nice.
Konstaterar med stöd i nedanstående inlägg att livet är sig likt.


Får sms från chefredaktör om att läsa ABs ledare.
Gör det ni med. Ingvar Persson recenserar senaste Tvärdrag.
Glad, stolt, sms:ar tillbaka att jag tycker det är så fint att jag vill gråta.
Det senaste numret alltså. Inte Ingvar Persson.


Taksim metro. Micha har tagit fantastiska bilder. Här gör det ont att gå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0