En söndagkväll i böneutropens skugga

Här är klockan 21:14 och man kan dricka iste samtidigt som läsa om "transnational media markets: continuity and transformation".
Det här är något av det mest intressanta jag läst, och jag visste inte ens att man kunde plugga om sådant.
Livsviktiga kunskaper. Eller totalt basala sådana om nyhetsbyråers utveckling, spridning, legitimitet etcetera men jag hade inte koll och det får jag nu och det är bra tycker jag.

Tänker enbart skriva detta nu: Jag har föreslagit, föreslår ett bloggbattle, förstås till vem som helst som är intresserad, som ska handla om hår och könsroller. Mer om detta senare.


Nu: Studera!
Pusspuss


ps. varje gång det är böneutrop från minareterna är det som att någon nyper en i armen. Jag är här på riktigt. Och jag gillar det.

ps2. Det här är en sådan liten fantastisk låt om att undra vart ens morgonkaffe är och om att inte ha några bekymmer alls. Sea green, sea blue - JayMay från albumet Autumn Fallin (2007)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0